Automatyczne zapisywanie excela
Automatyczne zapisywanie excela:
Autozapisywanie na wszelki wypadek:
Jeśli często używasz excela to dobrym pomysłem jest włączenie opcji autozapisywania pliku. Jeśli:
- utracone zostały dane przez zanik prądu w Twoim komputerze.
- plik został zamknięty przez przypadek i nie można odzyskać danych.
- doszło do przypadkowej utraty danych
Automatyczne zapisywanie excela:
Aby to zrobić:
1. kliknij na "narzędzia" (w górnym pasku)
2. następnie wybierz "opcje"
3. w oknie które wyskoczy wybierz "zapisywanie"
Tutaj możesz ustalić:
1. jak często będzie dany plik zapisywany.
2. miejsce gdzie będzie zapisywany.
Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.
Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.