Automatyczne zapisywanie excela

Automatyczne zapisywanie excela

Automatyczne zapisywanie excela:

Autozapisywanie na wszelki wypadek:

Jeśli często używasz excela to dobrym pomysłem jest włączenie opcji autozapisywania pliku. Jeśli:

- utracone zostały dane przez zanik prądu w Twoim komputerze.

- plik został zamknięty przez przypadek i nie można odzyskać danych.

- doszło do przypadkowej utraty danych

Automatyczne zapisywanie excela:

Aby to zrobić:

1. kliknij na "narzędzia" (w górnym pasku)

2. następnie wybierz "opcje"

3. w oknie które wyskoczy wybierz "zapisywanie"

Tutaj możesz ustalić:

1. jak często będzie dany plik zapisywany.

2. miejsce gdzie będzie zapisywany.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminowo – szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub kursy online.

Polecamy nasze inne kursy:

KONTAKT:


Grzegorz Sobótka

603377273

g.sobotka@grandkom.pl

Facebook

Dodaj komentarz